Våre tjenester
Vi tilbyr en rekke tjenester som vil gi din kommune betydelige gevinster.
Effektiv informasjonsformidling
Gjennom vår nettside tilbyr vi en effektiv informasjonskanal ut til kommunens bestillere slik at din kommune oppnår best mulig etterlevelse av kommunens avtaler.
"Enkel og intuitiv tilgang til informasjon er helt avgjørende for å oppnå god avtalelojalitet".
Førstelinje support
Vi bistår med førstelinje support for dine avtaler slik at innkjøpsavdelingen får frigitt verdifull kapasitet. Dette gjør vi gjennom å være et aktivt bindeledd mot kommunens bestillere. Vi svarer på alle avtalespesifikke spørsmål og gir generell veiledning i anskaffelsesfaglige problemstillinger.
"Det skal være enkelt og effektivt å få hjelp."
Kontraktsoppfølging
Vi følger opp dine avtaler slik at din kommune får riktig kvalitet til riktig pris. Dette gjør vi gjennom hyppige oppfølgingsmøter hvor brukeren av avtalen er i fokus.
Vi utarbeider årlige rapporter hvor vi forteller deg hva du har spart på din avtale. Når en avtale nærmer seg slutten vil du også få en sluttevaluering.
"Opplevd kvalitet, riktig pris og kontinuerlig forbedring er hovedelementer når vi følger opp en avtale."
Deltagelse på rammeavtaler
Vi gjennomfører jevnlig anskaffelser av større rammeavtaler. Din kommune er velkommen til å delta.
"Vi gir gevinstgaranti, noe som betyr at du alltid vil tjene på å delta på våre anskaffelser."
Ta kontakt visst du ønsker å hvite mer!